Baracuda Zeeverkenners

Klachtenprotocol

Inleiding

Dit klachtenprotocol beschrijft hoe je een klacht over de Baracuda Zeeverkenners kunt indienen. De Baracuda Zeeverkenners wil graag een veilige en fijne vereniging zijn. Niet alleen voor haar leden maar ook voor haar omgeving. We nemen klachten serieus en behandelen deze met zorg. Meld het daarom als je klachten hebt over bijvoorbeeld rook, geluid of ongewenst gedrag

Klachtenprocedure

  1. Dien je klacht in door een mail te sturen naar dagelijksbestuur@baracuda-zv.nl
  2. Vermeld bij de klacht in ieder geval de volgende gegevens:
    1. NAW-gegevens
    1. Contactgegevens
    1. Datum, tijd en locatie waar de overlast / het incident heeft plaatsgevonden
    1. Duidelijke omschrijving van de klacht

Mocht het om wat voor rede dan ook niet wenselijk zijn de klacht bij het bestuur te melden kun je contact opnemen met onze vertrouwens persoon. De contactgegevens van onze vertrouwenspersoon zijn te vinden op onze website: https://baracuda-zv.nl/algemeen/groepsbestuur/

Afhandeling van de klacht

We streven ernaar binnen enkele dagen een ontvangstbevestiging van de klacht te sturen. Het onderzoek naar de klacht zal uitgevoerd worden door bestuursleden of andere vrijwilligers die niet direct bij de klacht betrokken zijn geweest. De uitkomsten van het onderzoek zullen in het bestuur worden besproken. Het bestuur zal je laten weten wat de uitkomst van het onderzoek is en eventueel welke maatregelen worden getroffen. Omdat de vereniging volledig afhankelijk is van vrijwilligers kan het enkele weken duren voordat een resultaat gedeeld wordt.

Slotwoord

We moedigen iedereen aan om vragen of klachten over onze vereniging bij ons te melden en we gaan hier graag het gesprek over aan. We vertrouwen erop dat we met een goed gesprek altijd samen tot een goede oplossing kunnen komen.